Gemeente Kortemark

Vacature: deskundige communicatie

Ben je een creatieve duizendpoot en gefascineerd door alles wat met communicatie te maken heeft?

De gemeente Kortemark is voor haar dagelijkse werking op zoek naar een gedreven communicatieambtenaar!

B1-B3 – contractueel onbepaalde duur – voltijds

Als communicatieambtenaar ben je specialist in de organisatie rond communicatie. Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en uitbouwen van een geïntegreerd communicatiebeleid van de organisatie. Je bevordert de betrokkenheid van de bevolking en doelgroepen op een consistente manier over het gevoerde beleid, zodat de burger correct en tijdig wordt geïnformeerd. Je ondersteunt je collega’s bij het communiceren van hun projecten en dit op een creatieve manier!

Voorwaarden:

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma of een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs.
  • Ervaring in de media of als communicatieverantwoordelijke strekt tot aanbeveling.
  • Sollicitatiebrief moet vergezeld zijn van een uitgebreid curriculum vitae, kopie van het vereiste diploma en een uittreksel uit het strafregister (model 1, niet ouder dan 3 maanden)
  • Slagen voor een selectieprocedure

Kandidaatstelling

Bezorg je kandidatuur samen met je sollicitatiebrief, curriculum vitae en een kopie van je diploma of getuigschrift gericht aan het college van burgemeester en schepenen, Stationsstraat 68, 8610 Kortemark. Je mag je kandidatuur ook mailen naar personeel@kortemark.be, je ontvangt hiervan een ontvangstbevestiging of komen afgeven op het gemeentehuis. De uiterlijke indieningsdatum is 31 januari 2019.

Wij bieden

Een verloning volgens weddeschaal B1-B3, aangevuld met een aantrekkelijke vakantieregeling, een gratis uitgebreide hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en fietsvergoeding.

Verplichte bijlagen: 

  • uittreksel strafregister 
  • kopie diploma
  • motivatiebrief
  • CV

De functieomschrijving vind je in bijlage terug!

op 21 december
Nieuwsoverzicht