Soms merk je ook iets op in het straatbeeld, waarvoor onze gemeentelijke diensten echter niét zelf bevoegd zijn:
- De vuilniszak werd niet opgehaald?
- Neem contact op met afvalintercommunale Mirom via dit formulier of telefonisch op 051 26 03 50
- De straatverlichting is defect?
- Neem contact op met netbeheerder Fluvius via dit formulier.
- De riolering is verstopt?
- Zit je rioleringsafvoer verstopt? Belangrijk om weten is waar het probleem zich precies voordoet: op het rioleringsnet in de straat of op je privédomein. Bij een verstopping of verzakking op je privédomein sta je zelf in voor de herstelling. In het andere geval neem je contact op met Fluvius op het storingsnummer 078 35 35 00.
- Merk je een gasgeur?
- Ruik je gas in of rondom je woning, appartement of bedrijf? Bel gratis Fluvius op het nummer 0800 65 0 65.
Een klacht indienen?
Misschien zit er jou iets dwars in verband met onze dienstverlening en vind je dat onze diensten niet correct hebben gehandeld. Dan heb je de mogelijkheid om hiervoor een klacht in te dienen. Lees hier eerst even na welke zaken als klacht in aanmerking komen. Je vindt op die pagina ook het bijhorende klachtenformulier terug, voor het geval je je klacht digitaal wilt melden.